Rider techniczny spektaklu „Podróż Poślubna plus” 

Poniższy dokument zawiera niezbędne minimum techniczne umożliwiające wykonawcom i realizatorom przeprowadzenie spektaklu na właściwym poziomie technicznym i artystycznym.

Scena:

Potrzebujemy minimum 8 metrów głębokości sceny. Jeśli dany obiekt nie posiada tyle, prosimy o informację z racji na projekcję, którą wypuszczamy z tyłu scenografii.

Oświetlenie:

Absolutnie niezbędna jest obecność realizatora światła/ osoby znającej stół oświetleniowy.

- Cyfrowa konsoleta z możliwością zapisu scen na submasterach (minimum 10 submasterów). W przypadku braku konsolety na miejscu możemy przywieść swoją po wcześniejszej akceptacji realizatora oraz wysłaniu patch listy.
- Minimum 10 reflektorów PC1kW świecące od frontu ze zmienną ogniskową, wyposażonych w klapy i z możliwością zaflitrowania CTB, CTO. Dopuszcza się mniejszą liczbę reflektorów wyłącznie po akceptacji realizatora spektaklu
- 4 profile minimum 750W
- Potrzebujemy kontry: 4 szt PC1kW z klapkami albo 4 szt wash
- 2 szt PC1kW z klapkami na dwóch statywach oświetleniowych (minimum 3 metry wysokości) z prawej i lewej strony sceny
- Dodatkowym atutem byłoby światło inteligentne typu washe na froncie i na scenie
- Dwa regulowane obwody (jeden z lewej strony sceny, drugi z prawej)
- Wymagany sztankiet nad sceną z profilami lub PC
- W spektaklu używamy dymiarki, więc prosimy o wyłączenie czujek przeciwpożarowych
- Obwody nieregulowane do podłączenia lampek „przeszkodowych” z po bokach i z tyłu scenografii oraz do podłączenia projektora z tyłu scenografii.

Realizator światła
Kacper Urban
tel. +48 792 482 332

Mateusz Nagadowski
tel. +48 726 770 883

Dźwięk:

System powinien być zestrojony, całe osprzętowanie włączone i gotowe do pracy. Obecność inżyniera/ akustyka/ technika dźwiękowego jest wymagana i musi być to osoba przeszkolona i kompetentna w zakresie realizacji dźwięku, miejsca i systemu.

Spektakl realizowany jest w dwóch konfiguracjach – w zależności od sali, w której wydarzenie jest organizowane.
1. Jeśli sala jest z dobrą akustyką, typowo „teatralna” – spektakl grany jest na mikrofonach pojemnościowych, które przywozimy ze sobą. Wtedy potrzeba co najmniej 12 długich XLR- ów. 2 linie XLR podwieszane, 3-6 linii XLR na froncie sceny.
2. Jeśli nie ma możliwości akustycznych zagrania na mikrofonach pojemnościowych, wtedy gramy na mikroportach. Jeśli jest możliwość zagrania na miejscowych mikroportach - bardzo chętnie skorzystamy - wtedy potrzebujemy 7 zestawów bezprzewodowych (mikrofon, bodypack, odbiorniki zestrojone z nadajnikami). Jeśli nie ma możliwości skorzystania z miejscowych mikroportów - przywozimy własne.
Ostateczna decyzja co do wyboru konfiguracji jest podejmowana na miejscu przez realizatora dźwięku.

Dodatkowo:
• Konsoleta frontowa musi być cyfrowa, pod żadnym pozorem nie akceptuję konsolet analogowych
• Przy konsolecie potrzebuję możliwości podłączenia laptopa (mini jack) oraz prądu
• Jeden monitor odsłuchowy (minimum 10’) za dekoracją, z tyłu z prawej strony sceny sterowany po linii AUX

Proszę o telefon w celu potwierdzenia rideru lub ewentualnych pytań.

Realizator dźwięku, kierownik techniczny

Anna Kwiatkowska
tel. +48 606 255 429
email: ania.realizuje@gmail.com

TOP